ionah

Klantenservice

Bij Gevo hechten we veel waarde aan een goede klantenservice. We doen er alles aan om u als klant tevreden te stellen en u te voorzien van de beste service. Hieronder vindt u meer informatie over onze klantenservice.

Heeft u vragen over onze producten of diensten? Wilt u meer informatie over onze dranken, of heeft u een specifiek verzoek of suggestie? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!

U kunt ons bereiken via onderstaande contactgegevens:

  • Adres: [Marinus Bolkplein 29, 3067AK Rotterdam]
  • Telefoonnummer: [+31 (0)10 42020 77]
  • E-mailadres: [info@gevoslijterij.nl]

U kunt ook langskomen in onze winkel voor persoonlijk advies en om veel van ons assortiment te bekijken.

Bestellen en leveren

U kunt bij ons zowel online als in de winkel bestellen. Indien u online bestelt, streven wij ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te verwerken en te leveren. Wij hanteren hiervoor een levertijd van maximaal drie werkdagen.

Mocht u uw bestelling willen annuleren of wijzigen, dan kunt u dit telefonisch of per e-mail aan ons doorgeven. Wij zullen dan ons uiterste best doen om aan uw verzoek te voldoen.

Retourneren en garantie

Mocht u niet tevreden zijn met uw bestelling, dan kunt u deze binnen veertien dagen na ontvangst retourneren. Voorwaarde hierbij is wel dat de producten nog in de originele verpakking zitten en niet geopend zijn.

Lees hier alles over in onze Algemene Voorwaarden.

Contact

Mocht u vragen hebben over onze producten of diensten, of heeft u hulp nodig bij het plaatsen van een bestelling? Dan kunt u altijd contact opnemen.

Wij zijn telefonische (+31 (0)10 42020 77) en via de live chat bereikbaar tijdens onze openingstijden, deze staan onderin vermeld op de homepage. Verder zijn wij altijd via email (info@gevoslijterij.nl) bereikbaar.

Wij doen er alles aan om u zo snel en goed mogelijk te helpen. Bedankt voor uw interesse in Gevo we hopen u snel van dienst te kunnen zijn!